Friday 3 February 2017

Garam Himalaya



INFO GARAM HIMALAYA
.
🍃 Garam Himalaya dikatakan mengandungi 84 mineral yang baik untuk kesihatan anda. Selain mineral garam ini mengandungi kandungan, seperti kalsium dan juga mineral termasuk besi dan zink.
 .
🍃 Garam Himalaya dilombong dari Khewra Salt Mines di Pakistan, yang terletak di kaki gunung Himalaya. Gunung kedua terbesar di dunia dan 100% asli. Selaku agen detoksifikasi, garam himalaya ini mengandungi warna termasuk telus, putih, merah jambu, merah dan merah gelap.
.
🍃 GARAM HIMALAYA mampu membantu dan merawat :
pengecutan otot, membentuk tulang gigi yang kuat, pembekuan darah, penghantaran impuls saraf, pengawalaturan degupan jantung, keseimbangan bendalir dalam sel, darah gemuruh, hilang tumpuan, pening, sakit kepala, migrain, lemah, mudah penat, merangsang pengeluaran hempedu, melindungi usus, minda & badan
.
🍃 GARAM HIMALAYA ROCK SALT saiz minima 2mm dan mudah larut. digunakan untuk mandian dan rendaman kaki. hanya kegunaan luar. dengan 5 liter air dan 2 sudu garam mandian, mandi pada bilasan terakhir dan tak perlu dibilas dengan air.
.
🍃 Produk NUR Himalayan Salt mengeluarkan garam mandian lavender, lemon dan rose. garam masakan dan minyak angin . semua produk berasaskan garam himalaya.
.
#NurHimalayanSalt #GaramHimalaya #GaramMandian #GaramLavender #GaramLemon #GaramRose #GaramMasakan #GaramMasakanNur #MinyakAngin #NTO #MinyakAnginNur








0 comments:

Post a Comment